7/02/2012

Update - Lipiec

Tia, nie było żadnego wpisu od kilku tysiącleci. Oto kilka krótkich informacji o tym, co (być może) będzie się dziać na blogu.


Ukończyłem pierwszy rok studiów, teraz część wolnego czasu chcę poświęcić Lakratusowi, mojej autorce, kilka wypisanych po brzegi zeszytów formatu A4 leży właśnie na stole i czeka na testowanie, przede wszystkim chce zrobić jeszcze w tym miesiącu pierwsze testy systemu i zobaczyć co o nim sądzą moi gracze, nie oczekuję zachwytów jako że jest to moja pierwsza próba stworzenia autorki, jak chociaż jedna osoba powie w czasie sesji "hej, ciekawe to jest" to będę w pełni zadowolony. Więc może wkrótce dam na blogu notkę o tym, CZYM jest w końcu ten cały "Lakratus".


Magic the Gathering! W tle nadciąga nowa edycja tej wspaniałej karcianki, wreszcie WotC przetarł oczy i nie tylko obniżył ceny paczek z kartami ale i też dorzuca więcej bonusów, coraz więcej osób z tego powodu coraz więcej osób zamierza sięgnąć po paczkę ze srebrnym napisem "Magic 2013" w sklepach, w tym ja.


Relacje z sesji FFd6... wszystko idzie jak krew z nosa. Duże problemy ze zebraniem ekipy, problemy w tłumaczeniu podręcznika etc. Mam nieprzyjemne uczucie że cała ta relacja nie wyjdzie jak tak dalej pójdzie.
W międzyczasie bawiłem się w GIMPie i stworzyłem mapę dla sesji, oto wynik:





Nie jest źle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz