6/17/2013

Kronika - this is the end

Kronika ukończona, podręcznik leży już na rpgmanufacture. Teraz tylko czekam aż jeden z użytkowników podeśle kartę postaci i będę mógł wstawić plik pdf tutaj.

Podręcznik przeszedł multum poprawek i (drobnych) przeróbek, jedna profesja odpadła i pojawi się w późniejszym dodatku (o ile w ogóle się pojawi, jeśli oryginalna Kronika nie zostanie wcześniej rozerwana i zjedzona przez "znawców" ;-))

Praca nad Kroniką była dla mnie prawdziwą przyjemnością, jest to pierwszy projekt RPG za jaki w ogóle się zabierałem, więc nie można oczekiwać cudów, chociaż dostałem wiele pozytywnego feedback'u, od innych MG jak i od graczy, krytyka również była, ale dzięki temu udało mi się wyczyścić system z niedoróbek.

To na razie wszystko, ja się przygotowuję powoli do wydania podręcznika i dopieszczenia pdf.

Modlę się również by zima wróciła...

2 komentarze:

  1. Jak zwykle nic o pomocnikach - a to boli strasznie :(

    hahaha :P

    Kronika będzie rozszerzana, nie wazne, czy będzie pozytywny, czy negatywny odzew w sieci.
    To ma potencjał i morze możliwości, a my multum pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Jak zwykle nic o pomocnikach - a to boli strasznie :("
      Jest w podręczniku i będzie tutaj, zapewniam ;- )

      Usuń