9/29/2013

10 000

Blog (jakimś cudem) ma już przeszło 10 000 odwiedzin. Dziękuję wszystkim, którzy tutaj zaglądają i tym, którzy trafiają tu przypadkiem, bo "coś im w strumieniu wskoczyło".

Kilka faktów i liczb na temat Jaskini:

Najwięcej wyświetleń:
Prosty Generator Lochów
Niestety. duża część "osób", które odwiedzała ten wpis, to były boty, spamujące komentarze z reklamami. Nie wiem dlaczego akurat ten post, a reszta jest nietknięta.

Najwięcej komentarzy:
Kronika
Oj, było wesoło.

Od czasu powstania Jaskini, udało mi się napisać Kronikę, Katerhood i Tom z Jaskini. Oczywiście najwięcej ściągnięć zaliczyła Kronika, która w chwili wklepywania tego wpisu, osiąga 350 pobrań. W następnym tygodniu, sklejam i wypuszczam drugie wydanie. Planowałem to zrobić dziś, ale do pewności wysłałem podręcznik znowu do korekty, by ostatecznie usunąć drobne niedopatrzenia i błędy (na szczęście, z tego co słyszałem, nie było wiele do poprawki, tylko kilka liter).

To wszystko, dziękuję wszystkim za wiarę, cierpliwość i zainteresowanie. A na deser, daję wam coś, o czym prawie zapomniałem :-)





4 komentarze:

  1. Gratulacje z okazji dziesięciotysięcznicy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buziaczki i więcej komixów plx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój Penisorat z Komiksologii pozwala mi stwierdzić - Gratulacje? Chyba sracje. Gratsy? Chyba sratsy! Komiksy? Chyba srixy. 10000 ? chyba Sr0000 !!1!

    OdpowiedzUsuń