11/15/2013

Maid RPG - odcinek drugi! (2/2)

Kontynuacja poprzedniego odcinka.
Drzewko przyniesione przez starca zostało zasadzone, bohaterki bawią się w basenie (hej! bez brudnych myśli!) i zbliża się wieczór.
- Wydaje mi się, że nie starczy już demonów do robienia kotletów, Jinmon, musimy pomyśleć, co robić dalej. - odpowiedziała Shiru
- Nic prostszego. Musimy tylko pójść do miejsca, gdzie jest wszelka szczęśliwość! - zakrzyknęła Jinmon - Wiecie gdzie? Do Nieba! 
Jinmon zaczęła biegać po domu i z całych sił skupiła się na swoim zadaniu. 
Umiejętność 4*1d6=5=20
Zebrała wszystkie miotły, szczotki, szufelki, stare zbroje oraz narzędzia. Zbroje rozbiła młotami i wybiła z nich kadłub. Miotły i szczotki stworzyły śmigło, a reszta rzeczy poszła na przekładnie, pedały do napędzania... Ma nadzieję zbudować maszynę latającą! Dla pewności związała wszystko mięciutkimi paskami od szlafroków. Wychodzi z tego, że będzie tam miejsce dla czterech osób! 
O ile oczywiście pozostali jej pomogą...
- Ty chyba wraz z pamięcią straciłaś również zdrowy rozsądek... To nie wypali, a w niebie nie ma czego szukać - krytycznie skwitowała Asakira i siedziała dalej w wodzie. Było jej ciepło i miło. Rozmyślała skąd wziąć środki potrzebne do przeżycia w obliczu takiej katastrofy - właściwie można by spróbować poszukać czegoś na pustyni. Coś musiało przeżyć, albo może chociaż ostały się jakieś zapasy w piwnicach w mieście?
- Jeśli już mamy się gdzieś ruszać, to proponuję do miasta. Opuszczone piwnice są pewniejszym źródłem potrzebnych nam rzeczy, niż jakieś mrzonki związane z niebem.
Asakira wstała, a jej ociekające nagie ciało lekko błyszczało. Otrząsnęła się z wody.
- Idę przygotować kolację. Myślę, że mięso demonów przygotowane przez Jinmon nada się na kanapki, z chrzanem może wyjść nawet coś niezłego. Zaraz wracam z kanapkami i czymś do picia.
[UMIEJĘTNOŚCI K6=4*1=4]
Asakirze udało się stworzyć w miarę znośną kompozycję z kanapek na tacy, wzięła również butelkę wina - wróciła z kolacją do basenu patrząc się po drodze na krzątającą się Jinmon. Postawiła tacę obok Shiru i wsunęła się ostrożnie do wody. Oparła się o kamienie i rozluźniając się sięgnęła po kanapkę.
(kolejne zdarzenie na dziś)
1(1d6) = 1
4(1d6) = 4
(14)

Shiru szybkim i silnym ruchem dłoni odkorkowała butelkę wina, bez pomocy narzędzi.
- Dzięki Asa, ale nie powinnaś tak krytykować Jinmon, słodka jest i może jej pomysł nie jest taki zły. Musimy zobaczyć, jak wygląda wszystko poza naszą posiadłością, czy jest jakieś życie i....


*klop klop klop klop*

- Hej... co to za odgłosy?
Woda w basenie zaczęła lekko falować, coś się działo na zewnątrz domu... coś wielkiego
Asakira ponownie wyszła z wody, tym razem podniosła jednak miecz z ziemi. Skierowała swoje kroki do domu.
Yuriko nerwowo wyskoczyła z wody narzucając na siebie szlafrok. Te odgłosy naprawdę nie wróżyły niczego dobrego...
A Jinmon, zignorowana przez wszystkich, dalej pracowała nad swoją maszyną latającą, wesoło podśpiewując i nie zwracając uwagi na nic, co się dzieje dookoła.
Umiejętność 4* 1d6=2 =8

*Krach*

[Obrazek: boab151_overrun.jpg]

Drzwi wyjściowe rozerwały się na strzępy, dom wypełnił się dzikimi rykami i zapachem futra. Na korytarz wleciała horda, rozwścieczonych zwierząt z pustyni!
Horda przebiła się przez ścianę, graniczącą salę wyjściową z basenem, kilka goryli wpadło do wody, za nimi już maszeruje zgraja nosorożców i niedźwiedzi.
- AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! - ryknęła Shiru
- Szybko! Wychodzimy z wody! Po broń! Nie... albo uciekamy... cholera, co robić!?
Jinmon nieobecnym wzrokiem spojrzała na to, co się dzieje. 
"Hmmm... sprawdźmy czy się uda" - pomyślała i wsiadła do swojej machiny. Zaczęła pedałować i powoli wzniosła się w górę. 
Czułość 3* 1d6=6 = 18
Z furią zaczęła pikować na bestie, starając się je przerazić.
Yuriko widząc pędzącego wprost na jej ukochaną panią nosorożca rzuciła się by ją ochronić
Czułość 4*1d6=2=8
Asakira widząc rozwścieczoną hordę postanowiła się schować.
Jinmon i Yuriko rzuciły się na armię zwierząt. Bestie szarżują prosto na nie z pianą w ustach! (podzieliłem hordę zwierząt na dwie grupy, by "usensownić" walkę, każda ma takie same cechy).
Jinmon rzuciła się na pierwszą falę zwierząt, próbuje je przestraszyć swym... helikopterem?
Atletyka zwierząt = 32(1d6) = 2=6 (zwierzęta + 6 punktów stresu).
Część bestii zwiało, pokojówka (jakimś cudem) unosi się za pomocą swojego wynalazku w powietrzu.
Yuriko stanęła w obronie pani domu! Goryle, które wskoczyły do wody, rzuciły się na dziewczynę!
Atletyka goryli = 3*2(1d6) = 2=6 (dostały 2 punkty stresu)
Prostym ciosem karate, pokojówka powaliła jedno zwierzę do wody.
- Uff, dzięki Yuri! (Yuriko dostaje 4(1d6) = 4 przychylności) trzymajcie linię obrony!
Shiru podniosła kilka kamieni i zaczęła rzucać w pobliskie bestie
- Do licha! Dużo ich jest! Chyba szukały jedzenia i wybrały nas jako swój obiad!
Asakira pobiegła przed siebie i schowała się w muzeum. Żadnych zwierząt nie ma w pobliżu, lecz z sąsiadujących pokoi słychać odgłosy bitwy i... helikoptera?
Asa znalazła coś ciekawego w muzeum, trzęsienie spowodowane szarżą bestii, narobiło trochę bałaganu w pokoju...
5(1d6) = 5
5(1d6) = 5
(55)

Pod ścianą leży jakiś worek, wysypało się z niego kilka... shurikenów? Hm, wyglądają na wysokiej jakości, może się przydadzą.

[Obrazek: scythe_shuriken_12.jpg]
W tym samym czasie, Jinmon przeleciała nad Shiru i...
Atletyka 3*1d6=4=12
... wciągnęła ją na pokład.
Następnie ponowiła atak, chcąc przegonić zwierzęta wprost na równiny, z których przybyły! Zmusiła się do szybszego pedałowania i...
Atletyka 3*1d6=4=12
Asakira wzięła worek z shurikenami i pobiegła na górne piętro, do okna z widokiem na basen. Szybko je otworzyła i wychylając się zaczęła miotać gwiazdkami w zwierzęta.
-Niech was grom jasny strzeli!!! - z bojowym wyrazem na twarzy wykrzyknęła Yuriko i poleciała na czołówkę wprost na bawole rogi
Atletyka 3*1d6=4=12 
- Dz... dzięki Jinmon. (Przychylność dla Jinmon 4(1d6) = 4Uważaj! Próbują wskoczyć na naszą maszynę!
Grupa niedźwiedzi wskoczyła w powietrze, wyjęła swe pazury i rzuciła się prosto na śmigło!
Atletyka zwierząt: 3*5(1d6) = 5=15
- O nie! Ściągają nas na dół! (Jinmon dostaje 5 punktów stresu)

Yuri rzuciła się z furią w swoim szlafroku na armię goryli, zaczęła wywijać we wszystkie strony pięściami. W końcu, udało jej się chwycić dwóch nieszczęśników i cisnąć nimi w powietrze.
Yuri nie zauważyła, że w oknie siedzi Asakira, która właśnie posłała deszcz szurikenów... które akurat trafiły na wykatapultowane małpy
Suma rzutu obu dziewczyn = 30
Atletyka goryli = 3*3(1d6) = 3=9 (dostają 10 punktów stresu)



Poobijane i naszpikowane szurikenami ciała goryli spadły na ziemię
W basenie stoi już tylko jedna małpa, która z przerażeniem patrzy na Yuri.
-AaAaAAAaaargh!!! - wykrzywiła się Yuriko. Niech małpka ucieka, nie muszę robić jej krzywdy, chyba że będzie to konieczne.
Czułość 4* 1d6=4 = 16
Asakira wyskakuje z okna ze swoim krótkim mieczem i wyginając swoje nagie ciało tnie ocalałą małpę przez łeb, wpadając na koniec do wody.
[SZCZĘŚCIE K6=3*4=12]
Niedźwiedzie, które rzuciły się na śmigło ściągały w dół helikopter... jednak nie jest tak, że Jinmon tego nie przewidziała! W końcu miała przy sobie broń, z którą nie rozstawała się od wejścia do posiadłości - SZCZOTKĘ DO KURZU. 
- Pani, proszę przejmij stery - uśmiechnęła się Jinmon - a ja zajmę się problemem.
Pokojówka zaczęła CZYŚCIĆ SKRZYDŁO z niedźwiedzi.
Umiejętność 4*1d6=6=24 [nie wierzę!!! Tego nie przebiją raczej, więc kontynuuję :-D - gracz]
Po chwili, wszystkie niedźwiedzie spadły do basenu... gdzie były Yuriko i Asakira. 
- Aby wylądować, proszę tylko przestać pedałować, ustabilizowałam już maszynę - wyjaśniła - Przepraszam, dziewczyny! Już do was zeskakuję! - krzyknęła Jinmon puszczając się helikoptera. - Mam nadzieję, że Pani sobie poradzi z lądowaniem! - dodała spadając.
Shiru powoli wylądowało helikopterem obok basenu. Cały rejon był pokryty ciałami zwierząt. Nosorożce, niedźwiedzie, goryle, nawet kilka wilków się trafiło.
- Problem z jedzeniem rozwiązał się sam. Niesamowita walka dziewczyny, najchętniej zapisałabym was do rycerstwa... gdyby jeszcze istniało, hahahah.

Pokojówki wykazały się bohaterstwem, nie tylko stanęły do walki z hordą zwierząt, ale również uchroniły panią domu przed śmiercią. 2k6 przychylności!
Asakira = 8(2d6) = 8
Jinmon-sha = 7(2d6) = 7
Yuriko = 9(2d6) = 9


- Eh... ściana rozwalona i drzwi też. Zbliża się wieczór, lecz może uda nam się to posklejać przed nocą. Musimy też coś zrobić z tymi ciałami, najlepiej je zanieść do spiżarni. Więc, jak dzielimy się pracą?
Shiru przyjrzała się zniszczeniom
- Nie.. nie zdążymy wszystkiego zrobić przed nocą. Musimy się zdecydować, czym się zająć dziś a co zostawić na jutro. No dobra, zobaczmy co mamy do zrobienia...

- Drzwi wejściowe zostały zniszczone
- Pokój z basenem jest wypełniony zwierzyną
- Ściana oddzielająca salę wejściową i basen leży w gruzach

- Zajmę się naprawą drzwi. Wy przenieście zwierzynę do spiżarni. Tego gruzowiska i tak teraz nie uprzątniemy...
- Uaaaa.... Ale jestem śpiąca - ziewnęła przeciągle Jinmon - moim zdaniem dziś możemy się zabarykadować w piwnicy i tam zaciągnąć jedzenie. Jak się postaramy, to zrobię nam pyszny gulasz!
- Dobrze. Yuri, Jinmon, chodźmy zanieść te cielska do piwnicy. Asa, postaraj się coś zrobić z drzwiami. I potem połóżmy się spać, zaraz padnę... - odrzekła pani domu

2 komentarze:

  1. Rules question! Trudno ustalić z mechaniki, ale czy zastosowałeś minusy dla Asakiry za niekompletny ubiór pokojówki? (Sec3, s. 22, Game Rules: The Maid Uniform). Wydaje się, że skoro się kąpała, to raczej nie była ubrana (a jeśli była, to brakuje tego konsekwencji, jak np. że jej strój ocieka wodą itd. - hm, czy w takiej sytuacji można zastosować podobne modyfikatory, jak gdyby strój był brudny?).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łoł! Prawda! Nie zastosowałem, niedopatrzenie z mojej strony. Dzięki :-) Strój służącej powinien być czysty, więc w przypadku brudu też powinno się stosować kary, chociaż może nie tak poważne.
      No nic, od następnego odcinka muszę się przyglądać, czy dziewczyny są ubrane.

      Usuń