12/19/2013

Panty Explosion

Udało mi się zebrać ekipę do sesji Panty Explosion Perfect (nie, nie będę używał nowego tytułu). Jeśli nie wiecie o czym traktuje gra, to zapraszam do oficjalną stronę/blog systemu, pod warunkiem, że macie poczucie humoru.

Przetłumaczyłem dla swoich graczy oficjalną kartę postaci. Wrzucam tutaj, może się komuś przyda.


Oryginał można ściągnąć tutaj.

Dzięki Beamhit za udostępnienie podręcznika.

EDIT: Oficjalna karta jest w dość paskudnej jakości, w programie GIMP udało mi się ją trochę przeczyścić, więc ta tutaj jest trochę lepsza od angielskiej. Ale nadal proponuję drukować 4 karty na jednej stronie A4 dla najlepszego efektu.

4 komentarze:

  1. No! To teraz widzę błąd, jak porównałem z oryginałem:
    "Większość lubianych uczniów" -> "Najbardziej lubiani uczniowie" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Crap, rzeczywiście. Przetłumaczyłem "most" jako "większość" -_-. Poprawiam, dzięki.

      Usuń
  2. Powtórzę pytanie, gdzie będziecie piszczeć udając uczennice? ;) Przy stole, skajpalu (czy forum)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw przy stole. Chciałbym na forum, ale jest jeden, drobny problem - zasady gry mówią, że rywalki mogą przerywać narrację gracza i zmuszać go do wykonania testu. Muszę przemyśleć, jak to rozwiązać przy pisaniu postów. Bo na razie wychodzi na to, że gra jest grywalna tylko na żywo :-/

      Usuń