12/23/2013

Życzenia

Z okazji świąt, chciałbym życzyć wszystkim czytelnikom i nie-czytelnikom wszystkiego najlepszego. Życzę wam setki erpegów (ew. planszówek) pod choinkę i wspaniałych, świątecznych sesji, jeśli jakieś planujecie (ja tak).

Mam nadzieję, że rok przebiegł wam świetnie i po setkach prowadzonych przygód, osiągnęliście wyższy poziom mistrzowania


Cokolwiek by to miało znaczyć...*

Krótkie podsumowanie mojego roku, z erpegowego punktu widzenia:

1. Najlepsza sesja: Maid RPG - nie muszę mówić dlaczego.
2. Najgorsza sesja: Savage Worlds: Almanach Superbohaterów - nie dość, że akcja rozgrywała się na śląsku, to jeszcze gracze zabili dziesiątki ludzi i rozwalili pół miasta... i do tego wyśmiali mój samochód D-: I jeszcze stwierdzili, że przygoda była fajna, nie, nie była.
3. Najbardziej grane: Warhammer 2 ed. - miły powrót.
4. Największe odkrycie: Panty Explosion Perfect - śmieszny pomysł, śmieszne zasady. Ogólnie przyjemnie się gra.
5. Najlepsza postać gracza: Hm... ciężki wybór... Ale chyba spodobał mi się Wolfgang, Paser z Warhammera, który oddał się Slaaneshowi, zamienił się w fałszywego demona i poleciał ze swoją ukochaną w siną dal.
6. Najgorsza postać gracza: czarodziej-pedofil z Swords & Wizardry: Complete.

*Nie, serio. Spotkałem się niedawno z tym terminem, co to ma być? Muszę jakieś buddyjskie medytacje prowadzić nad podręcznikami by to osiągnąć czy jak?

3 komentarze:

  1. I przy okazji komentarze G+ wyleciały... bo szybko zauważyłem, że anonimy jak i osoby niechcące sprzedawać duszę Google nie mogły komentować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są najgorsze / najlepsze postacie twoich graczy, czy twoje? A ten czarodziej był najgorszy, bo był złym czarodziejem, czy złym pedobearem?

      Usuń
    2. Moich graczy. A co do czarodzieja - i to i to ;-)

      Usuń