7/21/2014

Obraz

Dzisiaj tylko chciałbym podzielić się z wami moim ulubionym obrazem.

Sir Frank Dicksee - The Two Crowns
Nie jestem zbyt wielkim fanem sztuki (szczególnie nowoczesnej z kilku powodów) a już na pewno nie jestem jej znawcą. Lecz na ten obraz potrafię patrzeć przez wiele, długich minut i podziwiać jego piękno. Ostatnio gram Bretońskim rycerzem-marzycielem w Warhammerze i właśnie tego obrazu używam do inspiracji. No i jestem fanem honorowych i dzielnych rycerzy.

Tytuł obrazu "Two Crowns" (Dwie korony) jest prosty do zrozumienia i sam przekaz jest dość jasny, co nie zmienia faktu, że sam przepych, kolory i sposób przedstawienia bohatera jest dla mnie po prostu piękny.

Czy wy również posiadacie jakiś ulubiony obraz, który was inspiruje?

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Noobirusie, to jest temat rzeka dla mnie :D Ale pierwszy o którym pomyślałam to "W tumanie" Jacka Malczewskiego <3
    (zresztą, stworzył mnóstwo pięknych i inspirujących obrazów).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się styl, lecz nie zrozumiałem przekazu, musiałem wyguglować opis tego obrazu. Kolejne potwierdzenie mojego braku znajomości sztuki :-I

      Usuń