9/20/2014

Branvaga - Alfa 5



Wrzucam podręcznik do Branvagi, systemu stworzonego na podstawie mojego settingu do S&W. Miałem wiele notatek leżących na boku, postanowiłem je wszystkie przepisać do pliku i... tak oto powoli powstaje pełny system.

Pierwsze wersje podręcznika zawierały SRD (ekstremalnie przerobione) i bazował na Open Game License, lecz obecnie mechanika jest przerobiona do tego stopnia, że niewiele przypomina D&D, poza modyfikatorami i sześcioma cechami (ze zmienionymi nazwami).

Branvaga rozgrywa się w barbarzyńskim świecie. Lodowa północ i kamieniste południe jest rozdzielone cierniami - tajemniczym, czarnym lasem. Krainę zamieszkują dinozaury a w zapomnianych zakątkach można znaleźć ruiny miast martwych już elfów. Gracze wcielają się w ludzi, ogrów, orków lub goblinów. Jest to retrogra i to wyjątkowo szybka, maksymalny poziom jaki można osiągnąć to 5. Gracze po kilku sesjach osiągną już szczyt potęgi i będą mieli własną posiadłość pełną biuściastych niewolnic (w przypadku damskich bohaterek: długowłosi bishoneni).

Obecnie podręcznik jest w wersji alfa oznaczoną numerkiem "5", więc jak można się domyśleć, wygląda po prostu szpetnie i większości rzeczy brakuje.


4 komentarze:

  1. Długowłosi i mający jeszcze zapewne bardzo długie "stopy"? ;) Masz tam jeszcze w notatkach jakieś dziwne grywalne rasy, czy tylko orki, ogry i goblinsy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie tylko te, myślałem nad trollami, ale wolę ich jako wrogów niż grywalną rasę w tym przypadku. Jeśli masz jakiś pomysł, który mnie zwali z nóg, to wal. W tej chwili kombinuję jeszcze nad wężoludźmi czy cuś.

      Usuń
    2. W sumie rzeczywiście brakuje mi jakiejś rasy czysto z północy. Yeti?

      Usuń