9/04/2015

Koniec Jaskini

Dzisiaj postanowiłem podjąć się czegoś drastycznego, niestety zamykam blog oraz fanpage. Oczywiście nie kończę ze swoim hobby, po prostu czasu jest coraz mniej i nie potrafię już nad wszystkim zapanować. Aktywnie udzielam się na 3 stronach na FB, na Manufakturze oraz na G+.

Postanowiłem, że od dzisiaj wszystkie moje teksty oraz tłumaczenia będą się pojawiać na Gibberling Press​. Chcę tym sposobem rozruszać trochę stronę oraz blog studia.

Będę też udzielał się na fanpejdżu Magya - czarująca gra fabularna​, czyli byłej "Salsie", którą przejąłem po Skavenie.

Blog Jaskini przez chwilę jeszcze postoi, ale wkrótce planuję przenieść przydatne wpisy (przede wszystkim "Jak zacząć bezboleśnie grać w gry fabularne") na blog GP. Wpisy związane z grami video (np. spis wadów do gry Doom) nadal można odnaleźć na moim starożytnym blogu na stronie CD-Action.

Jeśli chodzi o Hammertag, czyli święto Warhammera - nadal możecie wysyłać swoje teksty do mnie lub do Pafhammer​a. Bez obaw, konkurs trwa.

No nic... czas zasypać jaskinię i przenieść się do nowego domu. Pozdrawiam te k4 osób, które mnie czytało ;-)


2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Tłumaczenia oraz Space Pilgrims zostaną przeniesione na blog GP. Agonia już tam jest.

      Usuń