1/27/2016

Liebster Award

Zostałem nominowany do Liebster Award przez Madzię.

„Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował”

Liczbę wyświetleń i obserwatorów mam dosyć sporą (?), ale skoro dostałem zadanie, to je wykonam.

1. Skąd się wziął pomysł na Twojego bloga i dlaczego postanowiłeś/postanowiłaś go pisać?
Chciałem pisać o tym, na czym się w miarę znam i co mnie fascynuje. Chciałem też prowadzić blog o filmach, ale nie wyszło, nie potrafię pisać dobrze recenzji, szczególnie negatywnych.

2. Skąd wziął się pomysł na nazwę Twojego bloga?
Była to chyba pierwsza rzecz, jaka wpadła mi do głowy. Dzisiaj odrobinę żałuję nazwy i raz planowałem ją zmienić. Jest trochę długa, ciężko dopasować logo i obcokrajowcy nie mogą jej wypowiedzieć.

3. Czy blogowanie jest dla Ciebie jedynie hobby, czy może szukasz też możliwości zarabiania w ten sposób?
Moje hobby to gry fabularne, planszowe, niszowe filmy, gry video, origami, języki obce... zarabiać się na tym za bardzo nie da, poza językami obcymi. Jestem z wykształcenia tłumaczeniem niemieckiego i poniekąd angielskiego, ale nigdy nie pracowałem poważnie w tym zawodzie, tak jakoś wyszło.

4. Czy posiadasz inne blogi?
Tak, na stronie czasopisma CD-Action oraz na polterze. Ale są to głównie kalki tego bloga. Kiedyś na CD-Action pisałem aktywnie oryginalne wpisy, które tutaj się nie pojawiły, ale postanowiłem w końcu skoncentrować się na Jaskini. Blog na CDA był też moim pierwszym.

5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
W tej chwili chyba wyjechać na Wyspy Owcze i usiąść naprzeciw oceanu.

6. Czy lubisz się uczyć nowych rzeczy?
Tak, ale nie mam cierpliwości.

7. Kim chciałbyś być z zawodu?
Obrzydliwie bogatym biznesmenem, który zarabia z procentów jakie daje mu bank. Połowę przeznaczałbym na cele charytatywne a drugą połowę na pierdoły.

8. Czy lubisz czytać? Jeśli tak to co, a jeśli nie to dlaczego?
Lubię, ale tak jak pisałem wyżej, nie mam cierpliwości, przez to na rok naprawdę mało książek czytam...

9. Czy uważasz się za osobę kreatywną?
Tak, ale nadal mam kompleksy i chciałbym być lepszy.

10. Co daje Ci blogowanie?
Po części dzięki niemu poznałem ludzi, których normalnie bym nie poznał

11. Czy jesteś szczęśliwym człowiekiem?
Nie, niezbyt, przez zerową samoocenę i brak cierpliwości.

Ok, kogo by tu mianować... na pewno nie wybiorę jedenastu osób, ograniczę się do trzech. Ciężko mi też znaleźć "małego" bloggera, więc biorę:

1. Rysię
2. Ałaję :-)
3. Spyziu (możesz przetłumaczyć pytania na angielski)

Po prostu musicie odpowiedzieć na poniższe pytania na swoim blogu i nominować kolejne osoby, które posiadają niewielkie blogi, o ile takich znacie.

1. Skąd się wziął pomysł na Twojego bloga i dlaczego postanowiłeś/postanowiłaś go pisać?
2. Skąd wziął się pomysł na nazwę Twojego bloga?
3. Czy blogowanie jest dla Ciebie jedynie hobby, czy może szukasz też możliwości zarabiania w ten sposób?
4. Czy posiadasz inne blogi?
5. Jakie jest Twoje największe marzenie?
6. Czy lubisz się uczyć nowych rzeczy?
7. Gdybym miał(a) milion dolarów na koncie to...
8. Czy lubisz czytać? Jeśli tak to co, a jeśli nie to dlaczego?
9. Czy uważasz się za osobę kreatywną?
10. Co daje Ci blogowanie?
11. Czy jesteś szczęśliwym człowiekiem?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz